Drömmer om danskurserna!

Hej dansvänner!

Jag har roligt skvaller att berätta till er läsare. För ett tag sen satt jag och Lina en kväll och planerade kurserna och även kursstarten nästa år, tiden sprang iväg som det alltid gör när vi planerar och pratar dans. Det blev sent så Lina sov kvar hos mig.

Jag vaknade mitt i natten av att jag hör att Lina ropar: BYTE! Jag sätter mig upp och funderar om hon är vaken och vad det är som händer. Sekunderna senare ropar Lina igen: TACK FÖR IDAG!

Jag började skratta. Det var ju så himla roligt. Det var mitt i natten, Lina sov som en stock och jag blev väckt för att hon inte bara pratade utan ropade i sömnen! =)

Jag frågade Lina på morgonen om hon kom ihåg någonting av sina drömmar men det gjorde hon inte. Då berättade jag att hon hade ropat BYTE och TACK FÖR IDAG i sömnen. Vi skrattade gott båda två! 


Tropicals kära instruktör dansar vi inte bara på danskurserna, hon tänker på dans jämt och till och med drömmer om dansen! =)


På morgonen tänkte jag på att jag borde ha tagit kort men det glömde jag bort. Det får bli ett kort på Lina när hon är vaken istället! =)


           


Stor Kram!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag tackar för att det inte blev något kort när jag sov!! Haha!! :D

2011-12-03 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0