Överraskning!

Hejsan!

Minns ni att jag sa igår att två ytterligare affischer ska komma? Nu har jag fått dem! De är supersnygga och självklart vill jag visa er! =)

Har ni gissat vilka affischer som jag kommer att visa eller var ledtråden igår klurig? =)
Affischerna är för vårens Cubamix och för Club Bachata den 21 Januari. Vi kommer alltså ha tre snygga och färgstarka affischer till vårens kurser! En för danskurserna, en för Cubamix och en för Club Bachata!

Håll ögonen öppna, snart ser ni säkert Tropicals affischer i och runt Sundsvall! =)


Visst blev affischerna riktigt snygga?! =)


 




Jag vet att Lina ska ta med sig några affischer när hon åker till Kuba. Vem vet, några kubaner kanske ser våra snygga affischer och flyttar till Sundsvall för att dansa! Man kan väl få önska lite i alla fall! Det är ju snart jul! =)



Stor Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0