Alikhandro ersätter Hector under ett kurs tillfälle.

Hector var bortrest till Spanien och då kallades Alikhandro in som är Hectors kusin från Kuba. Alikhandro ??? Husse !!! : )



Det hela började med att Hector och Lina frågade mig om jag kunde hjälpa till på kurserna under tiden Hector var bortrest eftersom det annars skulle bli svårt för Lina att visa olika turer utan någon att dansa med... En stund senare får jag den roliga idén att klä ut mig till Hector men jag säger inget till dom. Vad jag tänkte göra var att överaska Lina och Hector först med min roliga idé den dagen vi skulle öva inför kursen, så jag tog på mig kläder som Hector brukar ha, målad mustasch med tursch-penna och rasta håret fick bli fingervantar hängandes bak i nacken under bandanan.

Jag tror inte att Hector och Lina skrattat så mycket på länge när vi ringde på dörren hos Hector och jag kliver in utklädd till detta : )

Detta var skit kul tyckde dom och vi tänkte att jag skulle köra detta på kursen också men då skulle jag vara "Alikhandro" Hectors kusin från Kuba och många gick på det också med ett gott skratt...

Ni ser ju på filmen vad som händer, titta och njut : )

huseyin signatur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0