Imorgon börjar Salsan! =)

Lördag idag! Nu har det varit några dagar ledigt från dansen och vi har fått chansen att pusta ut lite. Nu är jag grymt peppad inför morgondagens Salsa! Jag hoppas att ni också är det! =)

Imorgon kl 18:00 på Kårhuset dansar vi Salsa, alla är välkomna att prova på helt Gratis! Man behöver inga förkunskaper då Tropicals instruktörer, Lina och Hector, kommer lära ut stegen från början. =) Salsa är en pardans som har ganska mycket tempo och tryck i sig. Musiken är riktigt bra och jag upplever den som väldigt "glad". =) Det är riktigt roligt! Kom och prova!


Så, imorgon kl 18:00 på Kårhuset, då är det Salsa-dags! Vi ses väl där?! =)

Jag tänkte lägga upp en riktigt bra salsa-låt men det verkar inte riktigt fungera. Jag hoppas att det fungerar bättre imorgon när jag bloggar efter salsan! Är ni sugna på att lyssna på salsamusik så sök på "Salsa music" på youtube! Där finns det massor! =)

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0