Lina bloggar: Dans-abstinens!

Hej på er!

Nu längtar jag verkligen tills kurserna startar igång igen så vi får dansa!! Vet inte hur ni känner, men nu har vi varit utan dansen länge känns det som? Som tur är har jag massor med saker att pyssla med som hör till Tropical och föreningen =)

Det blir knappt någon semester för mig i sommar, men det gör ingenting. Jag tycker om att ha mycket saker att göra, och att arbeta med dansen är bland det roligaste som finns! Förutom annat heltidsjobb är jag mitt uppe i planeringen av ett stort projekt som kommer att synas senare i augusti/september, som kommer att göra stor skillnad i Tropicals vardag. Jag längtar tills att få berätta för er, men måste hålla på det ett tag till! =)

Det kommer även några andra roliga nyheter till hösten, som inte direkt hör till just dansen men som blir roliga komplement runtom. Nu är jag i mitt esse!

Ha det så bra i sommarvärmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0