Lina bloggar från trädgården!

Hej dansvänner!

Nu sitter jag här i trädgården i skuggan och bloggar. Jag kommer alltid på massor av nya idéer kring vad man kan göra med Tropical Sundsvall när jag är utomhus, så då gäller det att skriva ned dem direkt!! Mobilen har börjat gå varm om dagarna med bland annat flera nya samarbetspartners, och till hösten har vi massor med nya saker inplanerade. Väldigt roligt!



Jag tänkte uppdatera er med lite nyheter inför hösten. Vi har gjort lite ändringar i dansschemat, både för er skull och för vår =)

Salsa har hittills hållits på söndagar, men från och med hösten hålls Salsakursen på måndagar istället. Det är samma tider och plats som gäller, det vill säga från kl. 18:00 på Kårhuset. Sandras Reggaetonkurs har också flyttats från måndagar till torsdagar. Hon kommer att hålla i två grupper som vanligt, från kl. 18.00 i Betlehemskyrkan bredvid Kårhuset. När det gäller Cubamix har vi också lite nyheter! Det kommer att finnas några nya dansteman i höst, men de håller jag hemliga ett tag till, så det blir en överraskning lite längre fram! =)

All information hittar ni såklart på vår webbplats www.tropicalsundsvall.se

Vi ses den 9 juli på Club Bachatas sommarfest! Gud vad jag längtar till dess!

Hejsvejs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0