Tropical Sundsvall uppträder på Stadshuset på Sveriges Nationaldag!

Imorgon är det Sveriges nationaldag!


I Sundsvall anordnas det en mängd aktiviteter och temat för nationaldagsfirandet i Sundsvall i år är att bygga broar för att komma närmare varandra - i vårt land, i vår stad, mellan grannar och boende i Sundsvall.

Imorgon uppträder Lina och Hector samt 4 av Tropicals bachataelever på Stadshuset i Sundsvall. Jag är en av eleverna som ska dansa! Jag är väldigt förväntansfull och det ska bli väldigt roligt att dansa på Stadshuset imorgon! =)

Kom gärna och titta på oss imorgon! Vi uppträder i Stadshuset kl 13:20! =)



Jag är säker på att uppträdandet kommer att filmas och självklart kommer det att läggas ut här på bloggen så fort som möjligt! =)

Jag hoppas att så många som möjligt kommer och tittar imorgon! Vi ses! =)


Stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0