Härlig kursstart med Bachata!

Åh vilken energi jag har nu!! :)

Har kommit hem efter tre timmars Bachata. Det var ny kursstart idag och så roligt att se nya ansikten på nybörjarkursen! Helt otroligt vad alla lär sig snabbt, jag är grymt imponerad! :)

Lina var lite krasslig idag och hade inte så mycket till röst, men det gjorde inte så mycket. Hector har ett väldigt rikt kroppsspråk så trots att man inte förstår spanska så fattar man ändå vad vi ska göra! :) Efter nybörjardansen blev det gott fika som Lina och Hans hade fixat.

På Medel-nivån var det också några nya ansikten och idag gjorde vi en riktigt fin men svår tur. Det tog lite tid för mig att sätta den, men skam den som ger sig! ;) Vid kursens slut hade, som vanligt, alla satt den och glädjen man känner så är obeskrivlig! Den måste upplevas!! :)

Idag funderade jag mycket på vad som gör att alla lär sig så himla fort.. Det måste bara bero på att vi har så roligt! Det gör liksom inget om man inte kan stegen på en gång, det finns alltid någon som kan hjälpa en och alla stegfel skrattar vi bort.

Hoppas att alla hade riktigt roligt ikväll och för er som inte var där - kom nästa gång!! :) I nästa inlägg kommer lite bilder från kvällens dans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0