Cubamix för Bolagsverket!

Denna vecka anordnar Bolagsverket en hälsovecka för sina anställda. Under veckan kan Bolagsverkets personal motionera på olika sätt och vis, lyssna på inspirerande föreläsningar, prova på avslappningsträning med mera!


Igår, onsdag, besökte Tropical Sundsvall Bolagsverket för att hålla ett pass Cubamix för de anställda. Jag följde med för att kunna skriva om det i bloggen så ni läsare kan följa med vad Lina och Hector gör! =)





Temat vid denna Cubamix var Merengue och till fartfylld och härlig musik tränade ca 20 personer från Bolagsverket tillsammans med Lina och Hector!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Dans är otroligt bra träning och framförallt i Cubamixen bränner man många kalorier samtidigt som man har väldigt roligt och dansar till härlig musik!




Om vi har läsare från Bolagsverket vet jag att Lina och Hector är väldigt glada och tacksamma över att Tropical Sundsvall fick komma och hålla ett danspass med er! =)

Är ni intresserade av att börja dansa med Tropical Sundsvall så drar vi igång nya kurser i höst, både i Cubamix och även i våra pardanser – salsa och bachata!

All information hittar ni på: www.tropicalsundsvall.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0