Dagen efter Club Bachata!

Vilken kväll det var igår! Vilken fest och vilken succé!

Igår kväll var det Club Bachata, kvällen vi alla har väntat på så länge! Jag tror jag tala för alla när jag säger att det var en väldigt lyckad kväll! Vi dansade, skrattade och umgicks tillsammans och kände en fantastisk gemenskap! =) Höjdpunkten var såklart de 3 kanonfina uppträdandena av Tropicals kursdeltagare. Jag tyckte det var jättekul att alla uppträdde för att visa vad vi har lärt oss under denna tid! =)


Jag har än så länge inte sett några bilder från gårdagen, men jag lovar er, de kommer att komma! Så fort de har kommit så publicerar jag ett smakprov av dem här på bloggen!


I det här inlägget vill jag tacka er alla för att vi tillsammans gjorde denna Club Bachata till en kanontrevlig kväll där vi tillsammans umgicks och hade jättekul! =)



På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0