Dansskor – en grym investering!

I tidigare blogginlägg har dansskor hyllats men det är på sin plats att det görs igen! Dansskor är verkligen helt fantastiska! =)

Jag har ett par dansskor, svarta med ca 5 cm klack som jag alltid har på Club Bachata och andra festliga sammanhang när det är dans! Dock har jag länge saknat ett par riktigt bra skor att ha under träningspassen när vi dansar. Det blir ju en hel del dans varje vecka och ordentliga skor är jätteviktigt!

Jag har länge använt mina skor jag använde när jag dansade DanceAerobic men känt att: Njae, ett par riktiga dansskor vore bra att ha!

För ett tag sen besökte jag Göteborg och kunde såklart inte låta bli att kika in på Dansbutiken som ligger i centrala Göteborg. Jag hittade där ett par kanonsnygga dansskor till ett väldigt bra pris! Det är en enorm skillnad att dansa med dessa på fötterna! Belastningen ligger helt rätt och man snurrar otroligt lätt! =)




                               



Till er som tvekar till att köpa dansskor: Tveka inte längre! Köp dansskor! Ni kommer inte att ångra er! Jag kan verkligen rekommendera er att köpa dansskor för det är en investering!

Jag kan varmt rekommendera sidan: www.dansskor.se
De har ett brett utbud av skor, de svarar snabbt på mail, är väldigt hjälpsamma och levererar skor väldigt snabbt! Mitt tips är då att mäta fötterna och maila dem måtten, då får ni exakt rätt storlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0