Onlineradio med härlig musik!

Nu har jag hållt länge på en nyhet som jag har hittat på internet! Som ni vet så älskar jag bachatamusik men även salsa, reggaeton och övrig latinomusik ligger mig varmt om hjärtat! =)

Jag har hittat webbradios på två olika sidor på internet! En bachata-radio och en annan radio som spelar lite varierad musik med salsa, bachata, reggaeton med mera!

 Här har ni länkarna!


                                   
http://www.bachata-dominicana.com/ecouter.html


                                                        http://www.radioodissea.info/


Många, även jag, har idag en Iphone och dessa radios kan man ha i sin Iphone! Hur bra är inte det?! =)
Dessa radios finns som appar. Där söker ni som vanligt i App Store och skriver:  ”Bachata dominicana” och ”Radio Odissea”. Apparna, dvs radioprogrammen är gratis så nu kan ni lyssna på härlig musik hela tiden!  =)


Det är svårt att stå stilla när man lyssnar på någon av dessa radios. Jag har gått runt på stan och lyssnat på musiken och utan att jag har tänkt på det har det blivit något danssteg. Det går ju inte att låta bli! =) Folk hajar till, men vad gör det?! Vi är människor som inte bara vill dansa – vi MÅSTE dansa! =)


Njut av den härliga musiken! =)



Kommentarer
Postat av: Hans

Radio el Sol (radioelsol.com) är en av mina favoriter. Går att spela genom datorn i iTunes, Realplayer eller wma.



Kan passa på att tipsa om en app för radio också:

"Internet radio box". Finns i iTunes App store

2011-05-16 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0