Photoshoot! =)

Hej dansvänner!
Trots att kurserna är slut för i vår så har inte Tropical Sundsvall tagit sommarlov! Idag har Lina och Hector fotograferats, eller haft photoshoot! Det låter tuffare tycker jag! =)

Vår duktiga grafiker Sara som gör alla Tropicals affisher fotade Lina och Hector idag. Jag var med idag för att hjälpa till men framförallt för att blogga och kunna ge er, kära läsare, lite bakom-kulisserna-information! =) Vi spenderade hela eftermiddagen i en stor fotostudio där Saras kamera smattrade för fullt och strålkastarna var riktade mot Lina och Hector! =)

Jag passade på att smyga fram min kamera när Sara fotade Lina och Hector! =) Ni måste ju få se vad vi har gjort idag! =)







Bilderna blev jättesnygga! Vad de ska användas till? Det får ni se tids nog men så mycket kan jag säga att de kommer väl till användning i höst! =)


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sas

Vad snygga ni är! Tack för en trevlig dag :)

2011-05-31 @ 22:23:26
URL: http://ssas.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv Sara!! Bilderna blev otroooooliga! Stort tack! =)

2011-06-02 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0