Tropicals dansare tycker till inför Club Bachata!

Förväntningarna är skyhöga inför lördagens uppträdanden. Det går att ta på spänningen, glädjen, förväntan och nerver hos deltagarna! =)

Jag skulle gissa att de flesta deltagarna går igenom dansstegen, i huvudet eller tillsammans med sin danspartner. Allt för att vara så förberedda och laddade som möjligt inför lördagen! =)

Igår tog jag pulsen på några av deltagarna som ska dansa på lördag!

Hur känns det inför lördagens uppträdande?



Malin: Jag känner mig laddad. Det ska bli roligt på lördag. Det är spännande och kul att så många ska dansa!


Ola: Det känns bra. Jag känner mig redo! Jag ska träna lite inför lördag. Jag har dansat det här kursblocket så det ska verkligen bli en rolig utmaning! Det känns spännande!


Agneta: Det känns bra men också nervöst inför lördag. Det ska bli väldigt roligt! Jag är förväntansfull!


Johan: Det känns stabilt, jag är taggad! Jag har dansat bachata i ungefär 6 månader. Jag känner mig lugn inför uppträdandet!


Anna: Det är lite nervöst, mest för att komma ihåg allt. Men det ska bli jätteroligt! Jag är taggad!


Hans: Det känns bra, jag har inga premiärnerver än men det kommer nog. Men jag är väldigt laddad!


Sara: Det känns grymt inför lördag! Jag är riktigt peppad. Jag har dansat i 3 kursblock och det här blir min andra dansuppvisning!



Mara: Det känns lite nervöst men jag är laddad. Vi har övat mycket för uppträdandet!



Och självklart var jag nyfiken på att höra vad vår kära instruktör Lina har för tankar kring lördagen! =)

<
Lina: Jag ser fram emot lördagen väldigt mycket och är förväntansfull inför kvällen. Det är extra roligt efter alla våra bachatadeltagare är med och ska uppträda. Det är kvällens höjdpunkt!



Hur känner ni er kära läsare? Är ni taggade och förberedda inför lördagen? =) Jag är väldigt förväntansfull. Det kommer absolut bli en mycket minnesvärd kväll! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0