Inside-information om Hector!!!

Hej dansvänner!

Jag har länge velat veta lite mer om Hector. Jag har också hört att vi är flera till som är nyfikna på honom! Jag har därför tagit reda på lite personliga fakta =) Visste ni det här om honom?

1. Han har svart bälte i Judo och har tävlat i Kubas nationallag.
2. Han har träffat flera kända Hollywood-skådisar i sin artistkarriär, bland annat Danny Glover.
3. Han har bott i Tokyo och pratar även japanska!
4. Han älskar att laga mat (fantastisk god mat!)
5. På fritiden målar han snygga danstavlor.
6. Han fascineras av havet och har dykcertifikat.
7. Han är en otroligt ordningssam person, och det får aldrig vara oreda bland hans saker!
8. Han äter allting förutom en sak, och det är gurka!
9. Han samlar på olika slags glas.
10. Han missar aldrig en fotbollsmatch med Real Madrid på TV!


Kul va? Jag visste absolut inte allt det här om Hector! Visste ni? =)



Stor Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0