Sandra bloggar: Lördagens Reggaetonshow!

Hej alla!

Oj, oj, oj vilken kväll det var på Rytmfesten i Skönsberg! Lördagens uppträdande blev jättebra, trots lite strul runt omkring. Vilka moves Tropicaltjejerna har fått in i kroppen. Så roligt!

De senaste dagarnas Reggaetonträningar gjorde susen för koreografierna. Det såg mycket bra ut, trots att både introt och bytet mellan de två danserna inte blev riktigt som vi hade tänkt (scenen var inte färdigriggad och vi blev istället tvungna att dansa på det otroligt hala lokalgolvet!) 

Grupp ett började med sin dans till låten "Cuando, Cuando es". Jag var jättepirrig för deras skull, men det var så kul att se dem dansa! Totalt var de tio stycken och det blev mäktigt med så pass många som dansade ihop!

Sedan var det dags för nästa gäng, grupp två. DJ:n mixade in Daddy Yankees "Temblor" och så var det dags för oss att fylla upp golvet. Vad kul det var med så stor publik som visslade och klappade! Hela Reggaetongänget var eniga om att det varit roligt att uppträda, och flera av tjejerna sa: Jag vill dansa mer!!



Några av oss var kvar hela kvällen och shakade loss till Soca, Afrobeat, Cumbia, Salsa, Reggae mm.
Vi filmade.....MEN jag tappade ju bort kameran, det var så rörigt med alla grejer och allt folk, så jag blev helt snurrig.
SÅ är det någon mer som filmat skulle jag snälla kunna få en kopia? =)

BILDER KOMMER SNART!

Tack alla Reggaetontjejer för att ni är ett så härligt gäng!
Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0