Vad är det bästa med Cubamix?

Hejsan!

Ikväll hade Tropical höstens sista pass med Cubamix. Kvällens tema var Merengue och vi dansade loss som aldrig förr! =)
 
Ikväll, efter passet, passade jag på att fråga några av kursdeltagarna vad de tycker om Cubamixen. Håll till godo! =)


Vad är det bästa med Cubamix?



Annika Karlsson:
Det är roligt med Cubamix. Man tränar i ett högt tempo till bra musik! Jag kan verkligen rekomendera alla att prova Cubamix för det är jättekul!






Emma Stranneryd:
Det känns inte som träning att köra ett pass Cubamix för det är så himla roligt. Jag kan absolut rekomendera Cubamix.  Det är ett perfekt träningsalternativ om man inte gillar att gå på gymmet.






Lena Sjödin & Monika Nordin:
Alla är så trevliga här. Det är så roligt att träna Cubamix, det gör allt så mycket lättare. Det känns inte som träning utan som disco! Vi kan rekomendera alla att prova på Cubamix och vi har redan tipsat flera personer att testa Cubamix!





Jenny Arctaedius:
Det bästa är att man får lära sig många olika danser under passen. Jag är alltid glad när jag kommer hit. Här träffar man mycket människor och det är rolig träning! På Cubamixen har vi jätteduktiga instruktörer. Jag kan verkligen rekomendera alla att prova Cubamix, det är så himla kul!





Stor Cubamix-kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0