Våren är planerad!

Hej på er!

Jag har lite inside-information till er läsare!
I helgen hade jag, Lina och Hector ett planeringsmöte där vi planerade och diskuterade väldigt mycket. Jag måste bara blogga och berätta för er! =) Vi har planerat in saker till vintern, hela våren och stora delar av sommaren!

Jag kan lova er att nästa år kommer att bli något extra! Vi har spånat fram massor av roliga överraskningar, klurat på snygga och roliga turer till kommande kurser och vem vet, kanske får Tropical Sundsvall besök av olika personer nästa år! =)


Jag, Lina och Hector har möten ofta där vi stämmer av och utvärderar olika evenemang som Tropical har gjort. Vi planerar och strukturerar upp bloggen och hemsidan och vad som ska skrivas där. Vi klurar också på andra roliga saker som gör att Tropical blir en ännu bättre dansförening och för att alla vi kursdeltagare ska ha roligt samtidigt som vi dansar med Tropical!


Det är superroligt att klura på nya idéer och ofta pratar vi i mun på varandra men vi förstår varandra ändå! Jag pratar svenska med lite spanska ord, hector pratar spanska med lite svenska ord och lina som varvar svenska och spanska! Jag kan tänka mig att det måste låta roligt om någon skulle höra oss!

Det som är absolut roligast är att jag redan nu ser fram emot nästa år jättemycket! Det kommer som sagt att bli ett roligt år med massor av överraskningar!


Stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0