Lina bloggar: En uppskattad present!!!

Hej!!

Jag vill passa på att uppmärksamma en sak som gjorde mig och Hector väldigt glada! Vår trevliga kursdeltagare Mehdi, som dansar både Salsa och Bachata med Tropical, har varit hemma i Iran hela sommaren. Nu när han kom tillbaka till Sundsvall hade han med sig varsin present till Hector och mig!

Han hade köpt en jättefin prydnadsfigur till oss, med en symbol som har stor betydelse i hans land. Vi blev väldigt glada och rörda av hans present!

Det här är något som får Hector och mig att verkligen uppskatta er allihopa på kurserna! Vi längtar till varje kurstillfälle med er, och ni ger oss så mycket glädje! Vi pratar ofta om er och att det är så roligt att vi tillsammans är som en stor dansfamilj där vi skrattar och umgås! Det som vi tycker är så fantastiskt roligt är att vi har så blandade åldrar på dansen och dessutom är vi från många olika länder, men alla har så otroligt kul ihop =)

Kramar
Lina och Hector

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0