Lina bloggar: Besök från Spanien!

Hejsan!

Vilken härlig dag det har varit, soligt och fint! Hoppas att ni alla har det bra under dansuppehållet nu i augusti och laddar inför kursstarten i september!

Jag har besök av min bästa kompis Henar från Spanien just nu! Hon är här och hälsar på mig under två veckor och vi har haft flera intensiva dagar =)




Vi började resan i Stockholm och har tagit både Salsakurser och varit ute och socialdansat! Väldigt roligt! Vi båda älskar dans och musik, så vi är ute och dansar så mycket vi bara kan!

Just nu tillbringar vi några lugna dagar uppe vid Höga Kusten och även i Härnösand. Henar och jag blev brevkompisar för 9 år sedan och sedan dess har vi skrivit brev till varandra så att pennan glöder. Vi träffas varje år och vi har alltid otroligt roligt tillsammans =)

Om några dagar ska vi åka iväg och dansa Bachata och Salsa igen, vi kan inte hålla oss borta från dansen länge. Ha en toppenkväll allihopa!

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0