Lina bloggar: Nya kursaffischer på gång!

Hallå där!

Här på morgonen har det jobbats för fullt, då jag har gått igenom förfrågningar som trillat in för augusti/september. Vi har massor med roliga evenemang på gång! Just nu jobbar vi för fullt med att göra de nya kursaffischerna som kommer att publiceras nästa vecka. De blir så fina!

Den här perioden inför att kurserna ska starta upp igen är den mest hektiska för oss i Tropical och vi jobbar på för fullt med olika projekt. Jag kan även avslöja att vi kommer att finnas med i ett stort 2-sidors reportage i september. När tidningen har kommit ut kommer jag genast att publicera det på bloggen =)

Nu ska jag fortsätta att svara på massa mail och boka in möten till veckan med olika samarbetspatners. Vi hörs snart igen!
 
Bachata-kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0