Lina bloggar: Reggaetonkläder införskaffade!

Hej allihop!

Nu kan man verkligen säga att jag är redo för höstens Reggaetontermin! Jag kunde inte låta bli att införskaffa ett "Reggaeton-kit" till min dansgarderob =)

På flera dansskolor där jag har varit har alla som dansar Reggaeton haft sina kläder och nu kan jag använda det här i Sundsvall också! Jag tyckte att det var lite roligt!


Nyhet till min dansgarderob!


I höst fortsätter vi med vår populära Reggaetonkurs som hålls på tisdagar mellan kl. 18-19:30. Vi har verkligen jättekul varje vecka då vi skakar loss och dansar till den tuffa Reggaetonmusiken. Om ni vill prova så är ni varmt välkomna till vår prova-på-vecka den 11 september!

Jag lyssnar väldigt mycket på Reggaetonmusik och man kan inte låta bli att dras med att den tunga rytmen. Vem vet, med de nya kläderna får man kanske ännu mer känsla, haha =)


Kram till er alla!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0