Lina bloggar: Träna dig i form med Cubamix!

Hej alla!!

Jag vaknade upp med världens energi imorse och gissa om jag har spring i mina ben! Jag längtar till vårt träningspass CUBAMIX startar igång igen i september!

Cubamix har ett tema varje vecka, vilket gör att ni både lär er grunderna till en latinodans samtidigt som ni kommer i form. Våra teman kan till exempel vara Reggaeton, Salsa, Afrokubanskt, Mambo, Lambada etc. Det är hur kul som helst och tiden bara flyger iväg!



Vi har hållt Cubamix under cirka 1,5 år nu och gruppen som tränar med oss har verkligen växt! Om ni vill komma i form efter sommarens ledighet så kan jag varmt rekommendera er att delta i passet. Cubamix hålls varje tisdagkväll kl. 19:45-20:45 på Universitestallén 14 (Gamla Friskis & Svettis).

På med träningskläderna och ta med vattenflaskan, så kör vi!! Första gången är helt gratis att prova-på, så ta med era kompisar att testa! Första passet är den 11 september =)

Danskram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0