Sara i action!

Hej allihopa!

Jag måste bara publicera en snygg bild på vår Tropical-dansare Sara som nyligen tävlade i "Bachata Open" i Stockholm! Jag älskar verkligen fotografering och härliga bilder som har powerkänsla.

Kolla här vilken bild på Sara!



Det var min och Hectors vän Björn som anordnade eventet i Stockholm för någon vecka sedan, en tävling där alla som ville var inbjudna att medverka. Ett roligt initiativ tycker jag!

Tävlingen var helt improviserad på musikdelen, dvs paren visste inte vilken musik de skulle dansa till. Sara dansade med sin pojkvän och danspartner Diego. Jag kan avslöja att Sara var väldigt nervös under tävlingen, men hon tyckte det var jättekul!

Jag och Hector är jättestolta över Sara, som lärde sig sina allra första Bachatasteg hos oss och började helt från noll. Det är så kul att följa alla er kursdeltagare och se hur duktiga ni blir efter våra kurser! Fortsätt så!


Danskram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0