Nya Tropical-bilen!

 
Hallå där!
 
Hoppas att ni har haft en härlig julafton tillsammans med familj och vänner!
Jag tänkte berätta en sak som kommer att göra stor skillnad i min vardag framöver. Det är att jag har blivit bilägare! =)

Jag har länge funderat på att köpa bil, eftersom Hector och jag alltid åker hit och dit på olika dansevenemang och har tunga väskor och saker med oss. Dessutom behöver jag den för att åka till mitt "vanliga" jobb varje dag. Efter ett långt tags sparande har det äntligen blivit verklighet! Jag är jätteglad!

Strax före jul åkte jag och köpte den här fina bilen!



Eftersom jag jobbar och skapar bland annat bildekaler på mitt jobb, kommer det inte dröja länge tills jag har fixat en fin Tropical-dekal till min nya bil! Hur det blir får ni se framöver!

Det kommer att poppas massor av Bachata, Salsa och Reggaetonmusik i den här bilen kan jag lova! =)

Danskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0