Lina bloggar: Härligt Salsaklipp!

Hej alla!

Jag måste bara dela med mig av en härlig Salsa-video som ger mig så fina minnen!

Videon är såklart inspelad på Kuba och visar på dansglädjen som finns på gatorna! Under hela min vistelse på Kuba dansade jag jättemycket utomhus på gatorna sådär =) 

På Kuba behöver man aldrig tänka på om stör någon eller om man kan dansa mitt på gatan, utan musiken är alltid på och alla dansar när som helst, vilken tid som helst! Det känns liksom helt naturligt att dansa på gatorna!

De duktiga dansarna som ni ser i videon är dessutom Hectors och mina kompisar, så jag blev jätteglad när jag hittade videon! Tjejen som dansar i lila linnet och vita shorts tog jag några danskurser av också, hon är hur duktig som helst.

Titta och känn er som på Kuba!





Trevlig helg på er!

KRAM
LINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0