Lina bloggar: Två heta danspass ikväll!

Hej alla läsare!

Ikväll stod Reggaeton och Cubamix på kvällens dansschema! Efter i lördags kom det flera nya deltagare till kursen som blev intresserade av Reggaeton. Det tycker Hector och jag är jättekul!

Idag på Reggaetonkursen hade Hector och jag gjort en tuff koreografi med olika steg. Den största utmaningen idag var att verkligen dansa med attityd och känsla i kroppen! Hector var stenhård och nöjde sig inte med att man presterade "sådär", utan idag var det intensivt och vi fick verkligen dansa ut med hela kroppen =)




 


Alla är verkligen jätteduktiga och jag är imponerad över hur bra alla kan röra sig! Vi tränar mycket på att skaka loss hela kroppen och alla har lärt sig jättebra. Jag och Hector vill gärna jobba tillsammans med er i Reggaetongruppen framöver när vi ska ut och besöka olika ställen! Mer om detta återkommer vi till =)


Efter det hårda Reggaetonpasset drog kvällens Cubamixpass igång! Ikväll var det Mambo som stod på tur och det blev många snabba steg och mycket höftrörelser! Vi dansade så att svetten lackade och jag tror alla var helt slut när vi gick hem för dagen! Cubamix är verkligen ett bra träningspass och ett bra alternativ till att gå på gym eller aerobics. Om du inte har testat än, så kan vi rekommendera det!




 


Nu laddar vi om inför imorgon då vi har BACHATA!

Vi tycker att det är så himla roligt att veckorna är fulla av dans och vi blir så glada av att träffa er varje vecka!

Stor danskram
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0