Lina bloggar: Bachata weekend!

Hej allihopa!

Jag är i Stockholm och deltar i Bachata Weekend som startade igår! Jag kan absolut inte missa något event som handlar om Bachata =)

Igårkväll anordnades det en stor Bachatafest hos Stockholm Salsa Dance som är arrangörer. Det var en otroligt rolig och trevlig fest där jag träffade dansvänner som jag inte hade sett på länge. Jag dansade oavbrutet hela kvällen och njöt av varenda Bachatasteg!

Vid 12-slaget var det även ett antal Bachatashower av både danslärare och studentteam. Man ser verkligen att lärare har olika sätt att dansa Bachata på i olika länder. Kul att få inspiration och träffa så bra dansare!




Nu blir det lördagsbrunch med några dansvänner och sedan ännu mer dans hela eftermiddagen och kvällen! Så kul!! Nästa gång följer ni väl med?

Bachata-kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0