Lina bloggar: Cuba-smycke!

Hej på er!

Nu är det måndag igen! Det betyder ny vecka, ny energi och nya möjligheter! Idag är det full fart som vanligt, jag har skrivit inköpslista inför sommarfesten i Juniskär, funderat ut massor med nya idéer och kommit på en massa kul. Mer information kommer senare =)

Jag tänkte dela med mig av ett smycke som jag bär med mig hela tiden - ett halsband från Cuba. Visst är det gulligt?




Halsbandet är gjort av en kompis till Hector och föreställer Cubas flagga. Jag tycker väldigt mycket om det! På så sätt bär jag med mig alla fina minnen från Cuba hela tiden =)

Jag tror att alla som har besökt Cuba någon gång i livet har blivit helt såld på landet, och man kan inte låta bli att tänka på fantastiska Cuba hela tiden. Ifall det är någon fler som vill ha ett likadant halsband som jag, går det säkert att ordna med Hectors kompis.

Vi hörs snart!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0