Musiktips inför Club Bachata!

Hej dansvänner!

Är ni laddade inför morgondagens CLUB BACHATA?! Det hoppas jag att ni är! =)

Vi öppnar portarna kl 21:00, då drar DJ Hector igång musiken och tillsammans fyller vi dansgolvet och slår klackarna i taket!

Nu ser vi till att göra den här månadens Club Bachata till ett oförglömligt minne med massor av dans, gemenskap och mycket skratt! =)

Jag kan också berätta att kvällen kommer att bjuda på en del överraskningar från scenen! Kul va? =) Det blir en kväll som ni inte vill missa!

Se till att stryka favoritskjortan, hänga upp partyklänningen och putsa skorna så ses vi imorgon kväll!


Jag bjuder självklart på några av mina favoritlåtar så vi kommer i stämning! =)












Och en riktig klassiker....




Vi ses imorgon!!


Stor Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0