Lina bloggar: Ett år fullt av konserter!

Hej alla!

Hela förra året och nu under våren 2012 har Sverige verkligen varit välbesökt bland kända latinoamerikanska artister! Jag har aldrig tidigare sett så många av de stora namnen som kommer till Sverige under ungefär samma tidpunkt och gör konserter. Tropical har stenkoll på vilka artister som kommer hit och vilka datum det är som gäller =)

Under dessa månader har kändisar som Don Omar, Daddy Yankee, Los Van Van, Gilberto Santarosa, Sonora Carruseles, Los Adolecentes med flera besökt Stockholm. Tropical har varit på plats på 90 % av alla konserter för att ta del av de oförglömliga stunderna!

Det gäller att verkligen passa på att se dessa artister när de väl kommer hit, för det är inte så ofta som de kommer ända hit till oss i Europa. Vi hoppas att även ni andra tar chanserna när de väl dyker upp och åker till Stockholm för att se de grymt duktiga banden/sångarna =)



Jag fick träffa min stora idol Don Omar backstage!!!



Konsert med Los Van Van


Jag och huvudsångaren i Los Van Van efter konserten!


Det finns flera bra sidor på Facebook att vara medlem i, om man vill få reda på det senaste som händer inom latinovärlden. Jag själv prenumererar på de flesta sidor och får därför de senaste uppdateringarna om vilka konserter som är på gång.

Framöver väntas flera till av de stora latinoamerikanska artisterna till Sverige, och jag säger bara en sak - Ta chansen att se dem!! Det blir det bästa som ni gör! Det är verkligen något helt unikt och blir ett minne för hela livet.


Massor med kramar
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0