Lina bloggar: Önska er dansskor i julklapp!

Hallå där!

Nu har ni hunnit dansa er i form hela hösten och många känner sig allt mer trygga i latinodansernas takt, rytm och känsla. Man ser att ni börjar komma igång på riktigt och då kan det vara bra att införskaffa sig ett par riktiga dansskor! Varför inte passa på att önska sig i julklapp?

Dansskorna är hur sköna som helst att dansa och träna i, och man kan dansa en helkväll utan att ha ont i fötterna. Jag tror nog att alla vi tjejer har stapplat hem med ont i fötterna flera gånger efter en helkväll med dans. Det behöver man inte nu! =)

Man kan lättare snurra och göra alla steg med bra skor som sitter perfekt! Sulan på dansskorna är annorlunda än andra skor, vilket gör att de är bekväma och mjuka. Därför ska man vara väldigt försiktig med sina dansskor, och aldrig gå med dem utomhus, utan alltid ta med sig dem och använda dem på dansgolvet =)

Jag kan varmt rekommendera en hemsida där jag alltid köper dansskor, den sidan är www.dansskor.se

De har massor med olika skor i olika stilar, så det är bara att välja och vraka. Jag har ett par träningsskor som ser ut som dansgympaskor, som jag använder på träningarna. På fester har jag ett par finare skor med klack. Det är bra att ha båda!

Bild på mina skor från dansskor.se

Exempel på träningssko


Kolla in sidan och passa på att önska er dansskor i julklapp. Ni kommer att känna stor skillnad när ni dansar!

Danskram

Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0