Lina bloggar: Wow, vilken konsert!

Hej alla!

I helgen har jag varit på en jättehäftig upplevelse – En livekonsert med Reggaetonartisten J. Alvarez!

Han är en av de mest omtalade och populära artisterna idag inom genren Reggaeton, och jag lyssnar varje dag på hans låtar. Nu kom han till Stockholm direkt från Puerto Rico! Han är grym och har en otroligt bra röst! Nu fick jag äntligen chansen att se honom live och självklart stod jag längst fram vid räcket på konserten =)


Jag och Maria från Reggaetonkursen åkte tillsammans för att se honom, och vi var helt lyriska efteråt! Trots en hel del strul i början, då konserten blev 1,5 timme försenad, var den otroligt bra när den väl kom igång. Vilket drag!

Publiken dansade loss för fullt tillsammans, sjöng med, ropade och visslade. Jag tog massor med bilder och filmade! Han spelade sina stora hits som ”Explocion”, ”Hola beba”, ”Si supieras” och många fler. Riktigt bra!



Väntan på att konserten ska börja


Det känns coolt att ha sett honom i verkligheten efter att ha lyssnat så mycket på honom. Nu har jag ännu en artist som jag kan checka av att jag har sett =)


Jag och Maria hade jättetrevligt tillsammans och var supernöjda! Nästa konsert borde ni också ta chansen att se er favoritartist! Fråga gärna mig ifall jag ska hålla utkik efter någon speciell Latinoartist, jag brukar vara bland de första som får reda på när något är på gång.

Fick ta i hans hand också =)

Här nedan kan ni höra en av J Alvarez låtar som han spelade igår =)

Danskram
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0