Lina bloggar: Hot Salsa Weekend!

Hej allihop!

Den 30 november till den 2 december anordnas Hot Salsa Weekend i Stockholm! Vilka vill åka dit med Tropical?

Vi har ett nära samarbete med Hot Salsa Weekend som anordnas varje år. Det är en jättebra och rolig festival som jag verkligen kan rekommendera! Det blir fullspäckade dagar med dans och en superkul helg.

Det är jättebra att åka ut och dansa på olika festivaler, för då utvecklas man verkligen som dansare. Då får man chansen att dansa med nya människor, inspireras av andra dansare, våga prova olika turer som man har lärt sig på kurser etc.

Jag tycker absolut ni ska ta chansen!

Jag är ambassadör för Hot Salsa Weekend!


Hot Salsa Weekend är Sveriges största Salsafestival och det kommer instruktörer från hela världen. För oss som dansar Kubansk Salsa finns det ett helt eget dansgolv för oss på festen. Kolla in programmet för den 30 november-2 december och se vad som skulle passa er =)

Se deras hemsida här: http://www.hotsalsaweekend.com/hswswe.html
 
Jag har varit på festivalen flera år i rad och det är ett minne man lever på länge. Man träffar massor av trevliga dansmänniskor, tar kurser på dagarna där man utvecklas inom dansen och dansar loss på kvällarna så att svetten lackar. En intensiv men rolig helg!

Nu hoppas jag att vi blir ett gäng från Sundsvall som åker tillsammans. Skriv till mig och meddela om ni vill följa med, så pratar vi ihop oss mer angående detaljer. Nybörjare som dansvan, det spelar ingen roll! Det kommer att bli så kul!

Eventet finns även på Facebook: http://www.facebook.com/events/497765666906143/?ref=ts&fref=ts

Danskram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0