Lina bloggar: Planer för helgen!

Hallå där!
 
Den här veckan har Tropical fullt upp med roliga jobb och dansevents!

Under hela helgen kommer jag att befinna mig på A lo Cubano Salsafestival i Stockholm och representera Tropical Sundsvall. Jag brukar alltid åka runt på olika festivaler och dansa, så självklart missar jag inte den här festivalen =)

Jag ska dansa för fullt hela helgen och träffa mina nära vänner som kommer att vara där för att hålla i kurser. Det ska bli superkul!


Hector kommer att stanna på hemmaplan för han har konsert med "Sound of Nacksta", som jag berättade i ett tidigare inlägg om. Jag tycker absolut att ni ska ta chansen att se hans projekt på lördagkväll.

De håller till i GA-kyrkan och det blir massor med dans och musik. Dessutom får ni se vad Hector har jobbat med under hösten. Han blir jätteglad om han ser er där!


Nu vet ni vad vi kommer att pyssla med i helgen. Håll er uppdaterade via bloggen om vad som händer!

Danskram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0