Lina bloggar: Tips på bio!

Hej alla!
 
Har ni sett att en kubansk film har premiär på svensk bio den 2 november? Jag ska garanterat gå! Filmen heter "El Medico - The Cubaton Story". 

Den handlar om Reggaetonartisten "El Medico", hans liv på Kuba och hur han blev känd med sin musik. Så spännande!



Kolla in den här länken för att se trailern:
http://www.sf.se/filmer/El-Medico--The-Cubaton-Story/


Jag ser verkligen fram emot att se en Kubansk film på bio här! Så himla roligt för oss dansälskare!  Det verkar vara en film med mycket Reggaeton, Salsa och bra musik. Ni får bara inte missa den, jag tror att den är grymt bra!

Jag hade ingen aning om att det var en svensk kille som upptäckte honom och gjorde han känd. Nu är jag nyfiken på att se filmen =)

Vi hörs mer senare!

Kram
Lina

Kommentarer
Postat av: Elin Jonsson

Hej! :)
Har sett den redan via en sida där man kunde kolla på den innan den kom ut på bio (innan har den bara visats på filmfestivaler och så), plus den här sidan.
Den är jättebra! Väldigt intressant och känsloväckande möte mellan artisten och den svenska producenten, det blev en lite tankeställare. :) Rekommenderar verkligen att se den, mycket bra film! :)

2012-10-13 @ 22:13:30
Postat av: Lina

Vad kul att du har sett den Elin och kan rekommendera den! Jag ser fram emot att ta del av filmen =)

2012-10-16 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0