Lina bloggar: Våra kursdeltagare tycker till!

Hallå där!

Ikväll har det varit en fartfylld Salsakväll och som vanligt kommer man hem med ett stort leende på läpparna! Salsa ger så mycket energi och glädje, och det finns inget bättre sätt att starta veckan på än att dansa =)

Ikväll har vi tagit pulsen på några Salsadeltagare för att höra vad de tycker om kursen!

Vi ställde frågorna:
Varför började du att dansa Salsa? Vad tycker du är det bästa med Salsakursen?


Peter Högström:
- Jag har varit på Club Bachata och var med på mini-kursen där, och jag tyckte att det var kul! Sedan har jag även jobbat i Latinamerika och jag tycker att det är roligt med dans.

Det roligaste med kursen är gemenskapen, atmosfären och att man lär sig något tillsammans!


Rebecka Ekwall:
- Jag har jobbat tillsammans med Lina förut och fick tips av henne att prova! Jag har dansat andra danser tidigare, men aldrig Salsa.

Det bästa med kursen är alla trevliga människor, plus att det är roligt och avslappnande. Dessutom är det härlig musik och duktiga instruktörer!


Niklas Svensson:
- Jag började dansa Salsa för att jag tycker om Latinamerikansk kultur, musik och språk! Jag tycker om Salsarytmen!

För mig är kursen veckans höjdpunkt, för att det är så bra gemenskap och trevligt folk!


Lillemor Persson:
- Jag började dansa för att jag fick ett presentkort på Salsakursen. Efter det blev jag fast! Det bästa med Salsan är den positiva stämningen och att alla är glada!


Arbi Bellarian:
- Jag började dansa för att jag ville prova någonting nytt. Det är ett kul sätt att träffa nya människor!

Det bästa är att träffa nya kompisar som har samma intressen, man blir som en stor familj!


Karolina Mardula:
- Jag började dansa för att det verkade roligt, det skulle vara en kul grej! Jag har dansat tidigare i Stockholm. Det roligaste med kursen är den positiva stämningen och att det är många som dansar!



Med de orden tackar vi för ikväll! Vi är superglada över era positiva kommentarer =)

Stor kram till er alla!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0