Lina bloggar: Affischering!

Hejsan!

Nu är det bara 2 veckor kvar till vårt stora evenemang med Solangel Fernandez! Det ska bli så häftigt!

Nu i veckan har vi affischerat runt hela stan. Våra affischer finns nu i så gott som alla stadsdelar i Sundsvall, så håll utkik och se om de finns uppsatta just där du bor =)

 
Varje månad gör vi vår "tour" och sätter upp ca 100 affischer. Jag har frågat runt bland olika dansskolor i Sverige om de har sett vårt evenemang, och ett roligt svar som jag fick från en dansskola var:

- Det går inte att missa vad ni arrangerar efter den massiva reklam som du och Tropical Sundsvall gör!

Det tyckte jag var lite roligt, och då är jag som älskar reklam nöjd =)
Ett gott tecken på att våra aktiviteter sprids i hela Sverige!

Nu måste jag kila iväg, så vi hörs snart igen.

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0