Lina bloggar: Expressen!

Hej!

Jag tänkte passa på att berätta en rolig sak som hände imorse! Kvällstidningen Expressen ringde mig på mobilen och frågade ifall Tropical Sundsvall skulle vilja vara med i ett reportage om dans. Jag var inte sen att tacka ja! =)

Artikeln kommer ut på onsdag och handlar om dans som träningsform, väldigt roligt! De hade sett oss i olika reportage och sidor på nätet och ville skriva om vår Bachata!




Tjejen som ringde sitter på huvudkontoret i Stockholm och det värmer att de ringer oss i "lilla" Sundsvall! Det känns som att allt hårt jobb har lönat sig =)

Första året när vi startade upp Tropical kämpade jag och Hector med att skapa publicitet om dansen, och ringde hela tiden upp olika medier och skickade pressmeddelanden. Nu är det istället medierna som söker upp oss, det känns så kul!

Spring iväg och köp Expressen på onsdag när ni vaknar, för det ska jag göra! Självklart uppdateras bloggen också med artikeln!

Vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0