Avslutning på Bachatan!

God morgon på er!

Igår sydde vi ihop säcken på vårens Bachatakurs och körde sista passet för den här gången. Det känns lite konstigt att danserna snart är slut, jag har nog inte riktigt förstått det ännu.

Jag invigde min nya "Bachatera" t-shirt, jag älskar den! Med Bachatera menas att man älskar Bachata och lever för Bachata. Det passar bra in på mig! =)
 

På Nybörjarkursen igår gjorde vi en ny tur, där killarna fick göra ett litet specialsteg. Förra året gjorde vi den turen på medelkursen, så nivån har höjts! Alla dansade på med massor av passion och vi hade jätteroligt. 

Det är så roligt att se era ansiktsuttryck när ni klarar en tur. Alla skiner upp som solar, gör high-five och ropar "Yessssss"!!

Jag och Hector fick varsin present av Erik och Christine, två av deltagarna på Bachatakursen. Titta vad fin!

Vi blev jätteglada =)

 

På medelkursen fortsatte vi att bygga på turen från föregående vecka, och lade till lite nya steg. Turen ser SÅ fin ut! Efter lite träning och nötning av stegen så blev allt perfekt!
 
Efter ett tag så slappnade alla av och dansade med riktig inlevelse. På slutet körde vi "Mexikansk Bachata" då vi dansade extra nära, haha =)


Tack alla för en super härlig termin!

Kommentarer
Postat av: Hans Eriksson

Tack Lina och Hector för en jätterolig termin med Bachata och Salsa =)

Svar: Tack själv Hans, det värmer! Verkligen jättekul att du har fastnat för Bachata & Salsa :D
Tropical Sundsvall

2013-04-29 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0