Hector i Italienskt magasin!

Hallå där!

Jag måste passa på att visa er en artikel i ett Italienskt magasin som Hector är med i! 
 
De skriver om att han har besökt Italien och hållt kurser, och att han är en väldigt professionell lärare med mycket passion för dansen. Jag förstår inte allt, men jättekul i vilket fall som helst =)
 
 

Han fick även motta en tavla i porslin som ett minne att han har varit där. Väldigt kul =)
 
 
 
Nu blir det massor med jobb, tiden räcker inte riktigt till den här veckan. Mitt tips när man känner sig lite stressad eller trött är att ha en speciell låt som man vet att man blir taggad av.

Min låt den här veckan är Romeo Santos - Malevo
 
 
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0