Sett och hört på Bachatakursen!

Hej!

Onsdagens Bachatakurs var riktigt på topp! Eller vad säger ni?

Nivån har verkligen höjts i år och nybörjarna gjorde till och med en tur som vi gjorde på medelkursen förra året! Grymt!

Det märks att alla bara behöver titta några blickar på när vi visar turerna, och sedan är ni i full gång med att göra stegen själva. Ni har verkligen spetsat till era kunskaper då ni bara behöver titta någon gång på hur vi gör, för att sedan göra likadant själva =)

I pausen är det alltid kul att gå runt bland er alla och höra vad det snackas om! I pausen blir det alltid massor med dansprat, skratt, några övar på något steg som de tyckte var klurigt och alla umgås tillsammans. 

 

- Min kompis tog med mig till prova-på-veckan och jag tyckte att det var jättekul! Efter det kändes det självklart att fortsätta, säger Kristina.

Det är så roligt att dansa, träffa nya människor och dessutom är det en trevlig veckoaktivitet. Det är också kul att träffa och dansa med en ny kille varje minut, haha!




- En kompis till mig tipsade om dansen, så efter att ha provat blev jag fast! Det är en sån härlig stämning och bra musik, säger Eva-Lena. 



Nu tar vi helg och laddar om till nästa vecka! Lyssna mycket på latinomusik hemma, träna steg och FEEL IT!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0