10 anledningar att välja Cubamix!

Hejsan allihopa!
 
Känner ni likadant som jag? Att det har blivit alldeles för mycket julmat, efterrätter, kolor och choklad i jul? Nu känner jag mig verkligen taggad att komma igång med träningen och dansen igen!
 
Då passar det perfekt att träna Cubamix med Tropical på tisdagar!
 


Står du i valet och kvalet om du ska börja träna?

Här är 10 anledningar till att välja Cubamix!

1. Du bränner kalorier!
2. Det är ett roligt sätt att träna på!
3. Du rensar huvudet på stress och jobbtankar!
4. Du kan gå ner i vikt om du vill eller träna för att behålla en sund vikt!
5. Du får bättre kondition och framförallt koordination!
6. Du kommer att känna dig mycket rörligare och smidigare!
7. Du blir gladare och mår bättre i vardagen!
8. Du lär dig grunderna till flera latinodanser, vilket ger dig mer självförtroende på dansgolvet!
9. Du får träna till skön musik från Karibien, med en stämning som du inte hittar på något annat träningsställe i Sundsvall!
10. Du lär dig massor inom latinoamerikansk musik & dans, och får förståelse för hur alla danser kom till och vad de har gemensamt!
 
Förövrigt så kan man verkligen komma precis som man är till Cubamix! Jag tycker att det känns befriande på något sätt att vi struntar i hur man ser ut, utan vi fokuserar på hur roligt det är att dansa och har kul tillsammans.

Jag tycker inte om kampanjerna från massor med gym, där de har reklam på retuscherade kroppar som aldrig någonsin har svettats. Till oss kan du komma precis som du är =)

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0