Bra start på veckan med Salsa!

Hej allihopa!

Vilken härlig kurskväll!

Efter två intensiva pass med Salsa studsade jag hem och känner mig full av energi! Ikväll körde vi stenhårt med er alla, på väg hem kom jag på att vi till och med glömde ta vattenpaus på medelnivån =)



Det var många dansglada själar som var koncentrerade på nya stegen och turerna som vi visade ut idag. Alla satte allt galant på slutet och glädjen var stor!

Om ni alla fortsätter att lära er med samma tempo och intresse, kommer resultatet inte att komma sent =)
 


På lördag hoppas vi att ni kommer fylla dansgolvet på Club Bachata och dansa allt som ni har lärt er under kursernas gång! Ni som började nya på danskurserna nu i veckan kan komma och testa er själva på stegen ni lärde er idag.

Ni kommer att känna igen era kurskamrater på klubben och kan prova att dansa med varandra och hjälpas åt! Det roliga med Club Bachata är att festen passar alla, såväl dansvana som nybörjare =)
 


Nu ska jag fälla ner skärmen och samla krafter till Reggaeton och Cubamix imorgon. På Cubamix har vi Salsatema, så ni som vill träna extra på Salsa eller inte har fått nog av de kubanska rytmerna är varmt välkomna imorgon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0