Tropical-dekaler!

Hejsan!

Onsdag förmiddag och full fart! 

Nu har jag gett min bil en personlig touch som visar upp Tropical Sundsvall utåt! Visst blev det fint? =)





Det är viktigt att synas utåt och nu rullar vår reklam överallt där jag kör runt! Om ni också skulle vilja ha en Tropical-dekal på er bil är det bara att säga till mig, så fixar jag en åt er =)

Dekalen kan göras i vilken storlek ni vill och sättas på rutan eller nere på skärmen. Om ni gör den via mig får ni ett kanonpris! 

Genom att ha webbadress eller logga på bilen sprider man reklamen till massvis av människor och det är ett bra sätt att presentera sin förening på.

Nu måste jag kila iväg!

Danskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0