I väntan på...

Hallå!

Om några dagar, närmare bestämt den 16 juli, släpps Prince Royce nya platta! Det kan man bara inte missa!

Jag är ett stort fan av hans låtar och är väldigt förväntansfull över att höra mer av honom. För några veckor sedan var jag på hans livekonsert i Stockholm, och det är en av de bästa konserterna jag har varit på =)

Här är ett litet smakprov som ligger på Youtube:
 
 

Jag håller alltid koll på vilka nya låtar som släpps i Latinamerika och försöker hänga med i de flesta nyheterna. Förutom att det är ett stort personligt intresse, så är det ett måste när vi spelar musik på Club Bachata. Vi vill alltid kunna erbjuda er den senaste musiken och variera så mycket som möjligt!

Nu ska jag svara på massa mail och sedan ut en sväng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0