Prince Royce konsert!

Hallå!
 
Full fart!

Jag hann vara hemma en dag, så var det dags för konsert med en av mina stora idoler - PRINCE ROYCE!

Han är en av de mest kända Bachata-sångarna i världen och vi spelar jämt hans låtar på Club Bachata och kurserna. Det var första gången som han kom till Sverige för att spela och självklart var Tropical på plats längst fram!
 
 
 
Det var en av de bästa konserterna som jag har varit på! Jag fick gåshud när han sjöng sina fina låtar!
 
Jag blev imponerad av hur bra han lät live! Det gick inte att undgå hur mycket han njöt av att sjunga för oss, inte alls som något han gör "på rutin". Han bjöd verkligen på en dunderkonsert och jag gick därifrån med världens största leende. Magiskt! 

 
 
En av hans mest kända låtar:
 
 
 
Håll er uppdaterade här på bloggen om vilka konserter och latinoartister som är värda att ses! Det gäller att ta chansen att se dem när de väl kommer till Sverige =)
 
Jag kan garantera er att det är en stor upplevelse!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0