Kul nyhet!

Hej alla!

I sommar kommer en av Latinamerikas största artister till Stockholm - Tego Calderon!

Det är ett evenemang som jag absolut inte vill missa! Tego Calderon kommer från Puerto Rico och sjunger Reggaeton. Han är väldigt, väldigt känd!

 
Med sig till Stockholm har han ett 7-mannaband och de kommer att göra en grym konsert! Det blir som en stor latinofest med DJ:s som spelar latinomusik, så förutom konserten blir det mycket dans =)

Om ni vill följa med så är det bara att säga till =)

Jag har flera artister på min "lista" över vilka jag måste ha sett en konsert med någon gång i livet. Tego Calderon är en av dom! Jag ser väldigt mycket fram emot eventet!


Vi hörs,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0