Resa till Cuba!

Hej!

Nu har jag nedräkning för i december åker jag till CUBA!!

Under en hel månad ska jag uppleva Cuba igen, dansa så mycket jag kan, sola, bada och njuta! Självklart ser jag fram emot att träffa alla mina fina vänner igen sedan förra resan. Cuba är ett land som man blir förälskad i och bara måste besöka igen!



Senast jag var där fick jag minnen för livet! Vi reste runt till flera olika städer på Cuba och jag fick se alla kända platser, byggnader, landsbygder, djungel etc. Jag älskar när man får uppleva länder som inhemsk befolkning och inte som riktig turist. Jag fick känna hur det är att bo väldigt enkelt och inte ha alla moderna saker som är självklara för oss här i Europa.

Den här gången tänker jag utforska ännu mer!

 
Efter resan kommer jag självklart att uppdatera er om allt! Längtar som bara den!

Om ni själva funderar på att resa till Cuba, tveka inte att fråga om restips =)

Kramar
 

Den här videon spelade vi in när jag var där:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0